Subject: Kooskõlastuse ja tehniliste tingimuste taotlus Oiu 110 kV alajaama renoveerimiseks
From: "Toomas Kask" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Vladimir Antson" <[email-masked]>,Rain Kõiv <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Feb 2025 11:10:09 +0200

Tere!

Kooskõlastuse ja tehniliste tingimuste taotlus Oiu 110 kV alajaama
renoveerimiseks

Lugupeetud Maanteeameti esindaja,

Elering AS plaanib renoveerida Oiu 110 kV alajaama, et tagada elektrivõrgu
töökindlus ja tõhustada piirkonna elektrivarustust. Seoses sellega soovime
taotleda Maanteeameti kooskõlastust ning saada vastavad tehnilised
tingimused projektiga seotud teetööde ja muude mõjutuste osas.

Palume Teil hinnata projekti vastavust kehtivatele regulatsioonidele ning
edastada võimalikud lisatingimused, mida tuleks arvestada alajaama
renoveerimise käigus.

Samuti palume edastada juhised ja tingimused võimalike teede ületuste,
kaitsevööndite ning liikluskorralduslike muudatuste osas.

Oleme valmis arutama kõiki täiendavaid küsimusi, et tagada sujuv koostöö
ning vastavus Maanteeameti nõuetele.

Palume edastada kooskõlastus ja tehnilised tingimused. Küsimuste korral
palun võtke ühendust allkirjastanud isikuga.

Lisatud on järgmised dokumendid:

Oiu 110 kV alajaama renoveerimise plaan

Lugupidamisega

Toomas Kask

Projektijuht | Project Manager

+372 502 4593

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Elering AS

Kadaka tee 42, 12915 Tallinn

 <https://www.elering.ee> www.elering.ee

 <https://twitter.com/EleringAS> Twitter

 <https://www.linkedin.com/company/eleringofficial/> LinkedIn

 <https://www.facebook.com/Elering-2157652587608490> Facebook

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu, palun
teavitage saatjat ja kustutage teade kohe ja lõplikult oma süsteemist.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient or have received this e-mail in error please notify the
sender immediately and destroy this e-mail.

<https://elering.ee/sites/default/files/public/signatuuri%20bannerid/EST-0
1_0.png>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.